środa, 1 listopada 2017

Pierwszy konkurs u Turkusoowej ;)

Cześć Kochani :)
Po 6 latach blogowania wreszcie mam dla Was konkurs :)
To nie tak że byłam chytruskiem i nie chciałam Wam nic dać :D Planowałam wiele razy,a potem jakoś nie wychodziło :) Tym razem wyjdzie :D Dziś pierwszy konkursik,chcę żeby jedno z Was dostało paczuszkę na Mikołaja :) A zaraz potem będzie drugie rozdanie na Gwiazdkę :) Zapraszam :)

Powyższe zdjęcie to banerek do pobrania dla chętnych :)
Konkurs trwa od  dziś 1 do 20 listopada. Jakie są warunki konkursu?


OBOWIĄZKOWO:
1.Zaobserwuj mojego bloga i zgłoś się w komentarzu podając adres e-mail.
2.Napisz jakie są Twoje ukochane perfumy i opisz krótko jak pachną? :)

Możesz zdobyć DODATKOWE punkty za:
1. Polubienie mojego fanpage KLIK 
2. Zaobserwowanie mnie na instagramie KLIK
3. Udostępnienie na swoim blogu banerka z przekierowaniem do tego posta 

WZÓR ZGŁOSZENIA:
1. Obserwuję blog jako: (podaj swój nick)
2. Mój adres e-mail:
3.Moje ukochane perfumy to:
4. Lubię stronę Turkusoowa Beauty Blog na Facebooku jako:
5.Obserwuję Turkusoowa na instagramie jako:
6. Link do bannerka:

Za obowiązkowy warunek jest 1 los,każdy następny warunek to dodatkowy los czyli możecie zdobyć 4 losy i zwiększyć swoją szansę na wygraną :)

Jeśli zgłoszeń będzie więcej niż 10,wybiorę 10 najfajniejszych odpowiedzi i z nich wylosuję (z pomocnikiem-liczę na Felka ) jeden los :) Oto nagroda-zestaw kosmetyków:
 Popularne i lubiane serum do skóry głowy Bionigree,plus dwie odżywki w saszetkach
 Perfecta Hydro Magnetic esencja ultranawilżająca do twarzy
Masło do ciała Avon Planet Spa lawenda z jaśminem
 Maska w płacie MultiBiomask odmładzająca
Olejek do ust AA
Antyperspirant Balea grejfrutowy (jest świetny,dlatego mam zapas :D )

Wszystkie kosmetyki są nowe,nie otwierane,jedynie serum Bionigree i serum Perfecty nie mają folii,ale zapewniam że buteleczki są nie otwierane :)
Zapraszam do wzięcia udziału :)
Powodzenia!

19 komentarzy:

  1. Witam i się oczywiście zgładzam :)
    1. Obserwuję blog jako: Bogusia
    2. Mój adres e-mail: bogusiat@tlen.pl
    3. Moje ukochane perfumy to: J'adore Christiana Diora - zapach jest może ciężki, ale ja już tej ciężkości nie odczuwam. Czuję się w nich za to zawsze elegancko i pewna siebie. Co w nich czuję? Na pewno czuję różę, jaśmin i fiołek. Mimo, ze w składzie są również owoce, ja ich nie odczuwam.
    4. Lubię stronę Turkusoowa Beauty Blog na Facebooku jako: Bogusia Trzcionkowska
    5. Obserwuję Turkusoowa na instagramie jako: nie mam insta :(
    6. Link do bannerka: jest na moim blogu po prawej stronie https://bogusiabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję blog jako: (podaj swój nick)Jasmine Vise
    2. Mój adres e-mail:bernadetaaa@interia.pl
    3.Moje ukochane perfumy to:nie podam konkretnej nazwy, gdyż lubię zmieniać zapachy i często to robię, bo uwielbiam testować nowości.Mogę zaś opowiedzieć jakie zapachy mi się podobają i na co zwracam w nich uwagę.Uwielbiam perfumy z nutką tajemnicy, których kluczem sukcesu jest orientalna, egzotyczna wirtuozeria aromatów. Lubię kiedy perfumy kuszą mnie swoją oryginalnością i niebywałym, wysublimowanym połączeniem klasyki z nowoczesnym akcentem. Idealne perfumy dla mnie są jak zmysłowy, starannie ułożony bukiet od ukochanej osoby. Roztaczają wokół uwodzicielski czar, są powabne jak romantyczne marzenie i z nutką nostalgii przywołują miłe wspomnienia. Najbardziej przemawia do mnie zapach pełen emocji, uwodzicielski i namiętny, współgrający z moją osobowością i temperamentem.Dla mnie takim zapachem są perfumy, w których dominuje woń cytrusów. Ich orzeźwiający aromat w ułamku sekund przenosi mnie w odległe egzotyczne kraje. W połączeniu ze słodką, subtelną wonią kwiatów przywodzi na myśl bajkowy ogród,a intensywna woń np. piżma pobudza zmysły, uwodzi i kusi.
    4. Lubię stronę Turkusoowa Beauty Blog na Facebooku jako:Bernadetta Bomba
    5.Obserwuję Turkusoowa na instagramie jako:-
    6. Link do bannerka:-

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia ;) U mnie właśnie wyniki ostatniego konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To już 6 lat? Gratuluję! Dużo fajnych treści, które chętnie czytam :) Na wzięcie udziału w konkursie jestem zbyt leniwa, ale życzę powodzenia wszystkim :P

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję blog jako: Klaudia Kowalczyk
    2. Mój adres e-mail:style101@gmail.com
    3.Moje ukochane perfumy to:zapach z nutką tajemnicy i nienachalną słodkością, nie do końca oczywisty
    4. Lubię stronę Turkusoowa Beauty Blog na Facebooku jako:Klaudia Blogerka
    5.Obserwuję Turkusoowa na instagramie jako:style101blog
    6. Link do bannerka:-

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie Wzięłabym udział ale mam teraz taki zapas kosmetyków że sama nawet nie wiem kiedy ja to zużyje :D Chyba że wezmę udział dla kogoś :) Dla samego serum bionigree warto brać udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem właśnie serum to taka perełka tego rozdania :)

      Usuń
  7. 1. Obserwuję blog jako: Sylwia Jamrozik
    2. Mój adres e-mail: sylwia.jamrozik@wp.pl
    3.Moje ukochane perfumy to: Trolls Cotton Candy - są to perfumy,które zakupiłam w Biedronce i ponoć są przeznaczone dla dzieci...ale co ja poradzę, że kocham takie słodkie zapachy...bo kto nie kocha waty cukrowej, a właśnie taki aromat zamknięty jest w moim flakoniku;) Miałam też wersję z Barbie ale ona już nie była taka cukierkowa. Chyba mam coś z dziecka i się tego nie wstydzę;)
    4. Lubię stronę Turkusoowa Beauty Blog na Facebooku jako: Sylwia Jamrozik
    5.Obserwuję Turkusoowa na instagramie jako: nie
    6. Link do bannerka: nie

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 6 lat!

    1. Obserwuję blog jako: MeCatze
    2. Mój adres e-mail: paulina7713@interia.pl
    3.Moje ukochane perfumy to: Incognito for her - słaba jestem w opisywaniu zapachów ale jest to zapach intrygujący, słodki, kobiecy. Po czasie używania go, mogę powiedzieć, że jest to zapach mnie. Ja pachnę nim, on pachnie mną bo używam go prawie codziennie :p
    4. Lubię stronę Turkusoowa Beauty Blog na Facebooku jako: -
    5.Obserwuję Turkusoowa na instagramie jako: SlowMotionQueen
    6. Link do bannerka: na pasku bocznym na blogu: https://astrofizykiprzypadki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję blog jako: wiolkaa93
    2. Mój adres e-mail: mojczyk@wp.pl
    3.Moje ukochane perfumy to: Outspoken by Fergie- kilka lat temu, gdy byłam piękna i młoda byłam konsultantką Avon i w moje ręce wpadły te perfumy, zapach słodki, uwodzicielski. otoczona ich zapachem przeżyłam pierwszą miłość. Teraz często do nich wracam, przypominają mi się stare dobre czasy, czuje się piękna, a zapach dla mnie nadal jest numerem 1.
    4. Lubię stronę Turkusoowa Beauty Blog na Facebooku jako: Magda Magda
    5.Obserwuję Turkusoowa na instagramie jako: nie
    6. Link do bannerka: https://www.facebook.com/grazyna.oxy/posts/1653927384663673?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako lubię gotować
    2. wmoimczasiewolnym@gmail.com
    3. Moje ulubione perfumy: jestem totalną perfumoholiczką, mam ponad 50 zapachów (i chcę więcej! :D), używam różnych w zależności od pory roku. Na porę jesienno/zimową uwielbiam My Burberry oraz Body od Burberry (oba ciepłe i zmysłowe) oraz Today z Avonu (znasz na pewno :) ciepły, elegancki i długotrwały), na wiosnę/lato jeden z moich najnowszych nabytków - Elie Saab le Parfum Resort Collection 2017 (polecam wypróbować, cudowny koktajl owocowy na bazie granatu, bardzo zwraca na siebie uwagę). A niezależnie od pory roku bardzo lubię też Incandessence (kwiatowy, ciepły, wprowadza mnie w świetny nastrój, gdyby Słońce miało zapach, to pachniałoby jak Incandessence :)).
    4. -
    5. -
    6. -
    Dalszych super lat z Blogiem, zaglądam chętnie od dawna na każdą notkę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...