czwartek, 23 listopada 2017

Wyniki konkursu :)

Cześć Kochani :)
Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w moim konkursie :) Nie było Was wiele,ale nie szkodzi,zwyciężczyni została wyłoniona :) Pomimo niewielkiej ilości zgłaszających,zdarzyły się nieprawidłowości-na szczęście mogę sprawdzić kto mnie usuwa z instagrama ;)
Przypomnę jakie kosmetyki pojadą do jednej z Was:
A teraz proszę,obejrzyjcie filmik z losowaniem zwyciężczyni-to mój pierwszy 'gadany' publiczny film więc proszę o wyrozumiałość,zwłaszcza że nie cierpię swojego głosu :D  Mam nadzieję też że spodobała się Wam moja maszyna losująca,sprawiła się bezbłędnie jak na pierwszy raz :D

Zwyciężczyni dostanie ode mnie e-mail jeszcze dzisiaj,a paczkę wysyłam w przyszłym tygodniu,GRATULUJĘ :)

18 komentarzy:

  1. Pomocnik najlepszy <3 gratuluję ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję !!
    Turkusoowa super losowanie i cudowna "maszyna" losująca :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) A Feluś wygrał :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Maszyna losująca najlepsza- opanowana i profesjonalna

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa, ale Felek super się spisał! :D
    Gratuluję Wiolce. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuję Wiolka, a Feluś jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsza maszyna losująca! :) Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromne gratulacje dla szczęściarza!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...