środa, 6 czerwca 2018

Spotkanie Blogerek w Nowym Sączu-relacja i upominki :)

Hej hej :)
19 maja miałam przyjemność uczestniczyć w nowosądeckim spotkaniu blogerek :) Kamila i Agata zorganizowały to spotkanie w Karczmie na Kamieńcu ,od razu zanim zapomnę bardzo dziękuję za zaproszenie na spotkanie :) Chcecie zobaczyć kto jeszcze był ze mną,co robiłyśmy i jakie upominki przywiozłam? Zapraszam :)
W spotkaniu uczestniczyło 11 dziewczyn,z czego nie znałam na żywo tylko dwóch,więc czułam się swojsko i bez stresu wśród 'swoich' :) Aldona,Ania-moje nowo poznane- super było Was spotkać :*
Na dole zdjęcia Karolinka i Dorotka które już wcześniej znałam :)
Ale przejdźmy do samego spotkania :) Miałyśmy aż trzech gości z różnych firm,którzy opowiadali nam o tym co robią,a jedna z firm i jej założyciele,zrobili dla nas warsztaty :) Mowa tu o Majru,to malutka,rodzinna,nowosądecka firma z naturalnymi produktami :) Bardzo uroczy ludzie żyjący w zgodzie z naturą :) Na warsztatach robiłyśmy każda dla siebie naturalny dezodorant magnezowy :) Dostałyśmy pojemniki oraz bazę dezodorantu którą dla nas na miejscu zmiksowano (obsługa karczmy chyba była zdziwiona że takie prace odchodzą przy stolikach :D )
Do bazy każda z nas dodała sobie naturalne olejki eteryczne,było mnóstwo do wyboru,u mnie była przewaga pomarańczy plus dodatek limonki i bergamotki :) Chciałam takiego cytruska na letnie dni :)  Potem przelałyśmy sobie do buteleczek,wcisnęłyśmy kulkę i dezodorant gotowy :) Lada dzień zacznę jego stosowanie,jestem mega ciekawa jak sobie poradzi :)
Odwiedziła nas też urocza młoda dziewczyna,założycielka Mydłostacji,podziwiam jej pracę,sukcesy które osiąga-cudownie że mamy w Polsce takich fantastycznych ambitnych ludzi :) Był też pan Łukasz,który prowadzi sklep zielarski i ze zdrową żywnością 'Zdrowie z Natury',obdarował nas ziołami,nasionami,bakaliami,opowiadał o swojej pracy,bardzo fajnie się słuchało :)
W wolnych chwilach  zdążyłyśmy zjeść pyszny obiadek,desery i inne smakołyki oraz tak po babsku poplotkować :D
Uwielbiam towarzystwo dziewczyn,z Kamilą widoczną poniżej znam się już z kilku spotkań i oczywiście z internetów :)

Bardzo się cieszę że mogłam spędzić fantastyczne kilka godzin z fajnymi kobietkami oraz posłuchać naszych gości :)  Poniżej wszystkie blogerki uczestniczące w spotkaniu:
Organizatorki:
oraz:

I teraz podarunki ze spotkania :


Bardzo dziękuję wszystkim firmom za piękne podarunki! Z radością będę używać i dzielić się wrażeniami <3
Na koniec przy selfiaku wyrosły mi niespodziewanie rogi :D Oj muszę pogadać z tżem :P :D
Uczestniczycie w spotkaniach dla blogerek? :)

14 komentarzy:

  1. Zazdroszczę tych wszystkich spotkań

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tylko mam możliwość to uczestniczę z wielką przyjemnością w takich spotkaniach :D
    świetne upominki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, może kiedyś i do mnie szczęście się uśmiechnie... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo szczęśliwa, że Cię w końcu poznałam!!! :* Piękna Marzenka :))) Bardzo miło wspominam to spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Zawstydzasz mnie :D Mam nadzieję że jeszcze kiedyś się spotkamy na niejednym spotaniu :*

      Usuń
  5. Fantastyczna fotka na koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że mogliśmy się ponownie zobaczyć i mam nadzieję że do kolejnego spotkania :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Same dobroci, a ostatnia fotka wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hydrolaty Kej mnie ciekawią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczełam kilka dni temu ten z kwiatu gorzkiej pomarańczy,bardzo przyjemny :D Kiedyś miałam lawendowy i też byłam zadowolona :)

      Usuń
  9. widać, że spotkanie udane, ile cudownych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety jeszcze nie byłam na żadnym takim spotkaniu, a widze że są świetną okazją, żeby poznać dziewczyny na żywo

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega udane spotkanie i oczywicie prezenty :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne prezenty, dużo ciekawych rzeczy. Ciekawa jestem tego dezodorantu. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...