niedziela, 10 listopada 2019

Avon przegląd katalogu 16/2019 :)

Hej hej :)
Wiecie że to już przedostatni katalog Avon w tym roku? Zaskakujące jak ten czas szybko leci,dopiero było lato a tutaj już prezenty świąteczne, których w najnowszym katalogu jest mnóstwo :) Zapraszam więc na przegląd nowości, promocji, ja już pierwsze prezenty zamówiłam :)

Kto mnie regularnie czyta,wie że zawsze w przeglądach zaczynam od nowych zapachów - jeśli takie są :) Przez chwilę nawet pomyślałam - ojej,w tym katalogu nie ma nowego zapachu, ale uświadomiłam sobie że w nowej, fioletowej linii Encanto Alluring poza produktami do pielęgnacji, jest też woda toaletowa :) Gruszka, kwiat bawełny, wanilia a moim zdaniem...obłęd! Bardzo podobają mi się poprzednie wersje Encanto (różowa i turkusowa) ale chyba ta będzie moim faworytem :) Kremowa, czysta, zapach wydawał mi się znajomy i uświadomiłam sobie po 2 dniach że pachnie bardzo podobnie do mojego ulubionego kiedyś akacjowego żelu pod prysznic Le Petit Marseillais :) Na razie zamówiłam tylko krem do rąk dla spróbowania ale nie wykluczam i wody :D
Drugim nowym zapachem jest Petit Attitude, nie bez przyczyny z modelką na zdjęciu jest dziewczynka, bo zapach jest lekki, radosny i jeśli szukacie prezentu dla małej kobietki, będzie to uroczy prezent :)  W składzie jest brzoskwinia, róża i irys, oczywiście duże kobietki też mogą go używać! :) Wracając jeszcze do tych mniejszych dziewczynek,w  ofercie Avonu obecnie są też kosmetyki Frozen i dla chłopców Avengers :)
Dla zdecydowanie dużych kobietek mam zapach który "założony" na randkę, może namieszać :D Na dzień dzisiejszy to chyba moim zdaniem najbardziej pociągający zapach w Avonie, dosyć ciężki, sensualny, nie mogę oderwać od niego nosa :) Idealny na sezon jesienno-zimowy, mowa tu oczywiście o Attraction Sensation :) Śliwka, jaśmin, kaszmir, nuty skóry - nie brzmi kusząco? 
Na eleganckie przyjęcie (np. wigilijne) ideałem dla mnie jest Rare Gold :) Myślę że to zapach nie dla młodych dziewczyn bo jest cięższy,oleisty, bursztynowy,mega elegancki i bardo trwały.W zestawie z balsamem do ciała i torebką prezentową za 45,99 - rewelacyjna cena!
Jeśli lubisz zapachy i słodsze, i lżejsze, bądź nie wiesz jakie lubi kobieta którą chcesz obdarować, wybierz Eve Duet Contrasts :) To ciekawy dwustronny zapach, tzn. dwie buteleczki połączone ze sobą zatyczką :) Była kiedyś wersja z fioletową stroną (jest dostępna, widać ją pomniejszoną) ale ta z niebieskim podoba mi się bardziej :) Mam próbki obu tych wód i w niebieskiej zwłaszcza jestem zakochana, cudowna malinowa słodycz z paczulą, natomiast jasna strona ma białe kwiaty z nutką paczuli-oba piękne!
Zapachów w tym katalogu jest mnóstwo w promocji, w zestawach z pudełkami, torebkami prezentowymi że nie sposób wszystkiego wymienić, ale polecę jeszcze jeden zapach, tym razem jeśli lubicie coś łagodniejszego,bo nie każdy lubi ciężkie słodziaki w tej porze roku :) Maxima jest dla mnie zapachem bardziej na koniec lata (nazywam go babio-latowym) ale pewnie dlatego że wtedy go używałam. Jest otulający, ciepły, nie dusi nawet w większej ilości, ma coś w sobie wyjątkowego i nie oklepanego :)
Dla mężczyzn nie wyszperałam nowego zapachu, ale te "stare" są również w fajnych zestawach i nie będzie żadnego problemu w skomponowaniu prezentu na święta :) Widzicie ten zestaw poniżej? 4 produkty (z wodą toaletową 30 ml) za cenę 39,99 zł to fantastyczna oferta! Dodatkowo jest ładna czarna torba prezentowa,a sama linia Full Speed Max Turbo pachnie energetycznie, rześko, idealnie na co dzień :) Polecam!
Ja zakupiłam na mały upominek dla pewnego pana poniższy zestaw za 29,99  (pianka w żelu do golenia, balsam po goleniu,kosmetyczka), mam nadzieję że się ucieszy :D
Jakie zestawy upominkowe za mniejsze pieniążki ma Avon? Np. fajnie zapakowane w pudełko cukierek : 3 lakiery do paznokci, 3 mini kremiki do rąk lub 3 perfumetki avonowych klasyków :)
Przejdźmy teraz do pielęgnacji i tutaj oczywiście święta pełną parą :) Małe płyny do kąpieli (250 ml) o zapachach żurawina z pomarańczą oraz słodka wanilia wyglądają i pachną bardzo zachęcająco :)
A jeśli święta kojarzą się Wam z szarlotką, proszę bardzo, jabłko z cynamonem w 3 produktach :)
Do kąpieli i pod prysznic również mamy promocje butelek w dużych pojemnościach :)
A figa z wanilią pachnie obłędnie, miałam w tamtym roku i byłam "załamana" jak wycofali, z radością zachęcam do zakupu bo produkt powrócił:)
Linia Planet Spa wprowadziła niedawno 3 nowe wersje zapachowe, mnie ku mojemu własnemu zaskoczeniu spodobała się najbardziej lawenda z rumiankiem :) Nie cierpię zapachu lawendy ale zauważyłam że w połączeniu z rumiankiem jest ok! (identyczne połączenie spotkałam w naturalnym mydełku Republika Mydła i pokochałam).Teraz do linii dołączyły patyczki zapachowe - idealny zapach dla zrelaksowania się przed snem :)
Pielęgnacyjnie ciągle polecam Wam najnowszą linię Distillery - można kupić każdą rzecz pojedynczo lub w kilku skomponowanych zestawach :)
Podobnie z koreańską linią Mission Y ale tutaj trzeba więcej pieniążka :)
Dermoolejek Justine próbowałam tylko na dłoni, ale pamiętam że był mega satynowy i pięknie pachniał :) Pięknie się też prezentuje buteleczka :)
Makijażowo Avon zaszalał z nowymi paletami cieni :) Nie miałam żadnej, podobno są całkiem niezłe ale...cena z kosmosu,z czym całkowicie się zgadzam :D Avonie,zwariowałeś? :D

Poniżej trochę tańsze nowości, tutaj o jakości nic nie wiem jeszcze :)
Natomiast o jakości tuszu Geniusza 5 w 1 mogę powiedzieć tylko same pozytywy :) Obecnie jest dostępny tylko w zestawie z zalotką w uroczym pudełku cukierku :)
Nowością w katalogu są cienie do powiek w pudrze :) Były kilka lat temu w ofercie, bardzo je lubiłam i ubolewałam gdy zniknęły z katalogów, teraz się cieszę że wróciły - na razie w tych ciemnych, głębokich kolorach :)
Zamówiłam brąz (który jedzie z opóźnieniem) i szaro-zielony Midnight Games który widzicie na swatchu :) Cień ma wygodną gąbeczkę do nakładania :)
Wasze ulubione matowe szminki są w promocji 2 w cenie 1 :)
A moje ulubione Moc Koloru w zwyczajnej promocyjnej cenie, szkoda że nie jak wyżej :D
Żelowe lakiery do paznokci są dla mnie super i obecnie 90% w moim koszyczku to właśnie one :)
Dziś mam na paznokciach jeden z moich ulubionych , jasnoczerwony Show Off:
 W zeszłym tygodniu nosiłam łagodniejszy Dazzle Pink :)
Kuszą mnie też nowe lakiery z dużym brokatem, ale że zmywanie jest koszmarne, zakupiłam specjalną bazę peel-off pod lakier (ale u konkurencji, Oriflame),więc może bliżej świąt się skuszę :)
W świetnej cenie jest też krem do twarzy Anew Ultimate Supreme, ja go lubię bo jest lekki, satynowy, bardzo przyjemny :)
Niekosmetycznie polecam organizer, aż żałuję że akurat przed otrzymaniem tego katalogu go wywaliłam,bo bym Wam pokazała na zdjęciu :) Miałam go kilka lat, służył mi świetnie, wyrzuciłam bo wylałam niechcący do niego olejek i po moim nieudolnym praniu i szorowaniu trochę się zmasakrował :D
Kapcioszki polecają się na chłodne dni :)
Nie mogę się zdecydować czy podoba mi się poniższa spódniczka koronkowa :D
Bo np.poniższa stylówka to zupełnie nie moja bajka :D
tak samo jak te perełki z czymś złotym,brr...oczywiście wiem że mogą się podobać :D
Na koniec delikatna biżu w moim stylu, podobają mi się bardzo podwójne łańcuszki, no i bardziej jednak preferuję srebrny kolor  :)
Kupujecie już powoli prezenty mikołajowo-świąteczne? Coś Wam wpadło w oko? :)

13 komentarzy:

  1. Ja się skusiłam jak zawsze na ulubione żele pod prysznic :D A z tej nowej serii aromatherapy mam krem do rąk z cytryną i bergamotką, który tak polubiłam, że teraz zamawiam mgiełkę o tym samym zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega są te nowe palety cieni :) Ale cena racja-skutecznie zniechęca :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten nowy zapach Petit Attitude bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówiłam ten nowy zapach Petit Attitude, spodobał mi się po potarciu pachnącej strony :) Ciekawe jak będzie gdy się nim spryskam ... Mam ten płyn żurawina z pomarańczą - jak dla mnie zapach jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świąteczny żel pod prysznic kusi, jednak chyba na razie odpuszczę, muszę zużyć to co mam w zapasach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie są te zestawy - cukierki ;-) Ja jeszcze przed zakupami prezentowymi. uff.. znów będzie latanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. linia Distillery teraz u mnie króluje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahhh przez cały sezon czekam na odsłonę świątecznych katalogów - prawdziwy raj dla naszych oczu :D Uwielbiam je przeglądać... no dobrze i zamawiać interesujące produkty :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy Encanto też od razu mi się "rzucił w nos", mnie dwie poprzednie wersje z kolei nie zaciekawiły, ale ta wydaje się bardzo fajna. Na pewno zamówię próbkę jeśli jest :).
    Petit Attitude dla mnie zbyt delikatny, Rare Gold wciąż mnie kusi :).
    Na liście jeszcze mam wstępnie waniliowy płyn do kąpieli, figowy plyn i te nowe pomadki, które ukazały się w Focusie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki pokażę po weekendzie, bo dziś przyszły wszystkie próbki, ale na swatche muszę mieć dzienne światło więc sobota będzie u mnie "pracowita" :D

      Usuń
  10. Ale ogrom nowych linii, podobaja mi sie zarowno koreanskie i naturalne linie jak i nowa kolorowka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki AVON, zamawiam regularnie w każdym miesiącu. Nie potrafię przejść obojętnie obok limitowanych zapachów żeli pod prysznic i płynów do kąpieli, szczególnie w okresie świątecznym :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...