niedziela, 7 marca 2021

Glam Shop cienie od powiek - moje drugie zamówienie :)

 Hej hej :)
Moja magnetyczna kasetka na 32 cienie powoli się zapełnia - zdradzę Wam że zamówiłam wczoraj kolejne cienie i jak przyjdą, będzie już komplet :) Co prawda z Glam Shop będzie ich 25 (pozostałe 7 to cienie Mexmo), ale nie jest powiedziane że to moje ostatnie cienie :) W każdym razie póki co wystarczy i dziś skupmy się na kolejnej dziewiątce :) Zapraszam do pooglądania swatchy i makijaży :)


Najpierw pokażę jak cienie prezentowały się na stronie Glam Shop - ściągnęłam pojedyncze fotki ze strony :)


Tak wyglądają u mnie w tej samej kolejności po włożeniu do kasetki :)

To lecimy z szybkim opisem kolorków :)

Otoczak - średnio-ciemny, matowy, chłodny brąz
Chłodny leniwiec - lekko perłowy i też chłodny brąz, ładnie rozświetla powiekę
Talk - biel wpadająca w różowe tony, idealny pod łuk brwiowy
Unikatowy - piękna morska chłodna zieleń, lekko perłowa i średnio jasna 
Perłowe Kakao - ciepły, miedziany odcień, bardzo ładny
Orzech Kokosowy - perłowy ciepły brąz
Dwa lica - przejrzysty, w bazie lekki brąz, mocno i cudnie iskrzy błękitnymi drobinkami :)
Gotyk - wydawał się zielono - srebrny, a jest chłodnym złotem
Efekt holo - szaro-błękitna baza i mnóstwo różnokolorowych drobinek

Co powiem o cieniach? Są cudne! Jako wielbicielka brązów zwłaszcza nimi jestem zachwycona, powalają odcieniami, pigmentacją. Otoczak używam najczęściej jako "bazę" na zewnętrzny kącik i zwykle do niego dobieram dodatkowe kolory. Mile zaskoczył mnie też zielony Unikatowy, piękny i subtelny, oraz Dwa Lica - nie spodziewałam się aż takiego błysku :D On piękniej błyszczy niż Efekt Holo który ciut mnie zawiódł - jest tęczowy tylko na opuszku, na powiekach gdy jest sam, jest pastelowo-zielonkawy i po prostu błyszczy, kolorowych drobinek z lupą szukać...Wracając do Dwa Lica, ten się znowu mocno osypuje - muszę zainwestować chyba w jakąś bazę-klej :) Mimo to wolę go od Holo :) Jeszcze minimalnie mnie zawiódł Gotyk, który w necie wyglądał na srebrzysty seledyn a na powiece daje jasne złoto.
I moje maziaje wraz z opisem jakich cieni użyłam:

Od góry:
*Otoczak, chłodny leniwiec, perłowe kakao
*Otoczak, dwa lica
*Otoczak, gotyk

Od góry:
*Otoczak, efekt holo
*Unikat, efekt holo
*Orzech kokosowy

I moje "użytkowe" maziaje :)


Bardzo jestem zadowolona z tych cieni, brązy plus dwa lica (poniżej) to moi ulubieńcy z tej dziewiątki :) Kto nie widział mojego pierwszego zamówienia, zapraszam TU , tymczasem czekam na 6 kolejnych cieni - będzie trochę nudno bo znowu brązy :D ale też dwa cienie z nowości - jeden marmurkowy i jeden prasowany pigment, jestem niesamowicie ciekawa i na pewno Wam pokażę :)
Podoba się Wam któryś cień? Macie cienie lub palety Glam? :)





12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolory 😍, a szczególnie brązy ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wymiarowe te błyskotki *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne cienie, ślicznie się prezentują na powiece

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak napisałaś na insta, że na dzień kobiet zamówiłaś sobie nowe cienie z glamu to Ci pozazdrościłam i też zamówiłam :D. Dwa lica wygląda obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak super! Jestem ogromnie ciekawa jakie kolory wybrałaś, i przede wszystkim Twojej opinii :) mam nadzieję że zrobisz wpis na blogu,będę czekać <3

      Usuń
  5. Też uwielbiam brązy, więc Twoje wybory całkiem mi podpasowały :*
    Najbardziej chyba podoba mi się "dwa lica" <3 Może jeszcze jakiś makijaż z tym cieniem? <333

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne są te cienie ale to dzięki Twoim umiejętnością wychodzą super makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te kolorki i nawet mi by pasowały, choć ja wolę jaśniejsze jak wiesz makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się bardzo ich błyski ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze nigdy cieni z Glamshopu, ale Otoczak ma fajny odcień chłodnego brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz w tych makijażach.
    Ja akurat przymierzam się do zamówienia turbo pigmentów:).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...