sobota, 1 października 2022

Bright Lipstick pomadka nabłyszczająca od dr Eris

Cześć 😊
Dzisiejszym bohaterem wpisu, a raczej bohaterką jest Pomadka Dr. Eris z linii Bright Lipstick 💖Nie wiem jaka teraz jest moda, jakie produkty do ust stosujecie, wiem że większość takie długotrwałe matowe pomadki w płynie, ale pewnie nie wszyscy 😀Chodźcie poczytać o klasycznej, pięknej szmince od dr.Eris, może Was zaciekawi 😊

  Bright Lipstick to pomadka o lekkiej, kremowej konsystencji, sprawia że usta wyglądają na wilgotne, soczyste. Zawartość wit.E ma przeciwdziałać starzeniu się skóry ust, ogólnie ma nawilżać i dodawać soczystości ustom 😊 Dostępna w kilku odcieniach, mój kolor to 502 Electric Pink.
Tutaj nie do końca się zgadzam że jest to pink, dla mnie to typowy, soczysty i neonowy koral 😊Natomiast electric owszem, to żywy, energetyczny kolor, dodaje wyrazistości makijażowi 😊 Konsystencja szminki lekka, taka wilgotna i półprzejrzysta.
Nie jest to szminka super kryjąca, ale ma wyrazisty kolor, więc nie trzeba jakoś dużo nakładać żeby było coś widać. Doskonale nawilża, jest mega komfortowa w noszeniu, zapach ma lekko świeży, przyjemny. Co do trwałości to jest średnio, ale zawsze można dołożyć, poprawić, nie jest to szminka supertrwała, ale klasyczna jak zwykłe w sztyfcie.
Polubiłam ją za super nawilżenie, komfort i piękny kolor, ożywia twarz w te już jesienne dni 😊I opakowanie ma ładne, srebrne, z  nutką luksusu 😁
Fredziowi jednak się chyba nie spodobała 😃
Używacie szminek klasycznych czy ciągle maty rządzą? Acha, ta seria ma też matową linię, ja jednak wolę soczyste miękkie usta niż maty 😊

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny jest ten kolor. Lubię takie kremowe pomadki. Śliczny kotek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor :) Lubię takie kremowe i błyszczące pomadki, nie cierpię matów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w niej! Kolorek jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam przekonana do niej i tak leży u mnie :D Podam ją dalej, bo nie mój kolor, ale Tobie bardzo ładnie w niej :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...