czwartek, 7 lutego 2013

Pazurki białe jak śnieg :)

U Was też taka zima? w Kraku od dwóch dni nie możemy się ze śniegu odkopać :D
Zawsze chciałam mieć pazurki białe jak śnieg,matowe,kryjące,jak pomalowane farbą :) Miałam może dwa razy tego typu lakiery,ale albo krycie było do kitu,albo robił smugi...postanowiłam spróbować jeszcze raz i mój wybór padł na Golden Rose Care+Strong 104 :)
Lakiery Care+Strong to seria wysokiej jakości, niezwykle trwałych,szybkoschnących lakierów z utwardzaczem.



Nooo....to jest to :) pierwsza warstwa już dość dobrze kryje,ale druga jest jednak konieczna dla idealnego kryjącego efektu bez prześwitów :)


Nakłada się dobrze,jest dość gęsty,schnie troszkę powoli,ale nie jakoś tragicznie długo :)


 Jedyny problem jaki mam to skórki...biel tego lakieru bardzo podkreśla wszystkie nierówności,jednak to wynika z mojej nieudolności nakładania :)



 Trwałość niezła-trzymał się spokojnie kilka dni,po dwóch miałam przytarte końcówki,ale tak mam przy wszystkich lakierach :)


 No,już mam swoją śnieżną biel :) Lubicie taki kolor lakieru?


Zrobiłam sobie jeszcze na szybko french-ombre tym lakierem :)


Seria Care+Strong ma mnóstwo innych odcieni do wyboru:

 Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. ombre podoba mi się, ale na całych pazurkach wygląda jak korektor szkolny/biurowy (nie ma to jak wspomnienia z podstawówki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak wygląda :D ogólnie lepiej się czuję z ombre,ale czasem samą biel też będę nakładać :)

      Usuń
  2. Lubię białe pazurki, kiedyś często je nosiłam i teraz znowu mnie naszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ombre wyszło boskie! Kiedyś lubiłam całe białe paznokcie, teraz jakoś nie mogę się przekonać do tego. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polecam lakier biały z inglota :) Przy pierwszej bardzo dobrze kryje :) Jest jednak jedna wada.. Kosztuje 20 zł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie dlatego też go nie wzięłam,bo pierwszą myśl miałam właśnie-Inglot :)

      Usuń
  5. Man dwa białe lakiery i mimo, ze lubię ten kolor to jeden robi smugi, a drugi przeswity :(

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny, idealna baa do róznych rysunków i nalepek

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię lakiery GR, są świetnej jakości:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie mozna kupic produkty golden rose (krakow)? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam właśnie taki cieniowany french na paznokciach - dodałam jeszcze trochę niebiesko-srebrnego brokatu :) białe paznokcie w całości do mnie nie przemawiają, źle się w nich czuję.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...