wtorek, 1 grudnia 2015

Avon-przegląd katalogu 17

Hej hej :)
Dziś troszkę wcześniej przychodzę z katalogiem,zaczyna się on pojutrze,ale można już sobie coś wypatrzeć :)


Katalog 17 zaczyna się 3 grudnia i trwa do świąt :) Co w nim nowego? Oczywiście kolejny zapach :)
Tym razem nowa wersja Outspoken - Party by Fergie :) Jak pachnie? Na początku to osłodzone maliny,potem zapach robi się spokojniejszy i taki dziwny jak dla mnie-pisałam na wizażu że kojarzy mi się ze skórzaną kurtką :D

 W tym katalogu jest sporo zestawów prezentowych-zapachów całe mnóstwo,więc jeśli macie swój ulubiony,jest duża szansa że teraz dostaniecie go w fajnej cenie :) Moje dwa ukochane zapachy Luck i Attraction też są w promocji :)
 Znany od lat i lubiany przez wiele kobiet-przeze mnie wiosną -Incandessence,też jest w ofercie:
 Tak samo jak słynne Perceive i "Rarki"
 Z męskich nut 4 wersje Full Speed:
 oraz cieplejszy,korzenny Destination-idealny na zimę :)
 A teraz nowości dla nas,kobietek :) Seria Luxe wypuściła dwustronny produkt do rzęs-tusz i serum.
Ciekawe czy jest skuteczny i rosną po nim rzęsy ;)
 Kolejna nowość to eyelinery w słoiczku-nie wiem czy umiałabym taki używać-widziałam swatche tego brązowego i jest przepiękny,taki miedziany,aż kusi :)
 Kredki Lip Cryon mają fajną 'sezonową' wersję o wysokim połysku :)
 a w serii Nutra Effect pojawiło się mleczko oczyszczające do twarzy :)
 Nie śmiejcie się,ale zaciekawiły mnie 3 małe zapachy dla dziewczynek :D no cóż,wanilia,wata cukrowa,czekolada,truskawkowa beza-kocham jadalne zapachy :D
 pozostając w słodkościach,mega słodki jest nowy płyn do kąpieli Czerwona Jagoda,strasznie apetycznie pachnie :)
 To teraz troszkę makijażu :) Kulki są w fajnej cenie:
 Paletki na wyprzedaży,więc ostatnia szansa je zamówić :)
 Doskonałe od lat szminki Ultra Colour też mają świetną cenę,polecam:
 Szminki Luxe też mają dobrą cenę,bo zwykle są po 23-25 zł :)
 Kredki do oczu,brwi i ust-wysuwane,miękkie,wyraziste .Kupcie od razu dwie,wtedy za jedną zapłacicie 9,99 :)
 Jeśli chodzi o serię Naturals,bardzo polecam dwa zapachy na zimę-śliwka z wanilią:
 i drzewo sandałowe z wanilią :)
 Nie znudziło się Wam jeszcze? Już powoli kończę :D
Jeszcze lakiery są przecież w promocji,a ich nigdy za wiele :D
 I na koniec produkty nie kosmetyczne-ładna szafirowa "wigilijna" biżu:
 mi przypadł do gustu bardziej ten komplecik:
Ale najbardziej myślę o kolczykach kółkach-średnica 3 cm :)
Naszyjnik z literką-miałam taki jako nastolatka :D
 No i ciepły duży szalik (220x49) zamawiam na 100% bo będzie mi pasował do nowego płaszczyka:)
Wpadło Wam coś w oko? Kupujecie coś dla siebie czy może jakieś prezenty? :)
Buziaki i do napisania pojutrze :*

12 komentarzy:

  1. niektóre zapachy z Avonu są naprawdę spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie jestem ciekawa tego nowego zapachu Outspoken - Party by Fergie. Ten pierwszy czarny miałam i uwielbiałam zapach.
    Kuszą mnie te szminki Ultra Colour i lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi Avon jakoś tak "zbrzydł" i od wielu katalogów nic dla siebie nie upatrzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. pisalam i pokazywalam ten eyeliner w sloiczku o kobaltowym kolorze i jest dosc slaby;/ trudno malowac nim kreske;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi jakoś tym razem nic nie wpadło w oko...ale pewnie zamów je coś na prezenty świąteczne 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dwa eyelinery w słoiczku i z pewnością za 2-3 dni o nich napiszę ;) Na pierwszy rzut oka? Rewelacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam zapach Perceive i zastanawiam się na powrotem do niego bo całkiem mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię zapachy z tej marki, jak również pomadki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeglądałam ostatnio katalog i wiem, że na bank coś zamówię:D Czerwona Jagoda ma cudowny, obłędny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  10. perełki CC są świetne, polecam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...