czwartek, 3 grudnia 2015

Sypki cień Inglot AMC "kameleon" :)

Cześć i czołem moje kameleonki :D
Lubię cienie-kameleony-czy duochrome,jak się to profesjonalnie zwie :) To takie które nie mają jednego koloru-mienią się najczęściej dwoma odcieniami :)
Dziś recenzja o pigmencie AMC 85 Inglot :)

Inglot AMC 85 poleciła mi Agnieszka,specjalistka od wizażu i Inglota :D Poszłam więc na stoisko i bez wahania wzięłam :) Po otwarciu słoiczka zrobiłam wooow,ale takie trochę niepewne-wystraszyłam się że tak się to świeci :D i jak j będę wyglądać itp :)
Jednak nie taki Inglot straszny,na skórze wygląda delikatniej :) Jakie ma kolory? ciepły czekoladowy brąz z jasnozieloną poświatą :)
tak wygląda sam na powiekach:
fajny,co? wygląda jak robiony dwoma cieniami :)
tutaj z kreską i tuszem :
Ogólnie cień jest raczej w chłodnej tonacji-bo ta zieleń w zależności od rodzaju światła jest czasem nawet błękitna :)
Używam go na bazie pod cienie i trzyma się od rana do wieczora bez zmian :) Cena jego jest dosyć spora,ale wystarczy na lata-jest bardzo wydajny :) kosztuje 39,90.

Ja jestem z niego bardzo zadowolona :) co sądzicie? zdecydowałybyście się na taki odcień na powiece? :)
Jeszcze jedna wiadomość dnia-kto dziś ma urodziny? tak,Turkusoowa :D Niestety,za rok zmieni mi się cyferka z przodu,buu... :( :D
w ostatniej chwili pochwalę się paczuszką,którą wygrałam w konkursie u Pistaci :) miała przyjść jutro,a jest już dziś,mam więc prezent w same urodziny :) pięknie spakowana,łańcuch turkusowy,no jak dla mnie :D i cekiny które pozbieram i wykorzystam :D dziękuję Pistacia! :)
Miłego dnia Kochane :*


16 komentarzy:

  1. Cudowny!
    ps. sto lat kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie opalizuje ten cień, piękny makijaż . gratuluję wygranej i życzę wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo! Magia w słoiczku :) Jestem nim zauroczona. Chyba pobiegnę do Inglota! Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego Kochana. Dużo zdrowia i spełnienia marzeń. Co do tego kameleona to zakupiłam go rok temu i bardzo lubię. Nie stosuje go solo a raczej jako blyskotke na środek ruchomej powieki i spisuje się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się cienie duochrome :D Ten wygląda jak typowa benzynka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie cienie, jeden robi robotę za trzy a czasem cztery :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt daje naprawdę ładny. Wszystkiego najlepszego kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeczny!! :)) Pięknie wyglądasz :]

    OdpowiedzUsuń
  9. cień jest fantastyczny! od dawna podobaja mi się te sypkie cienie Inglot, ale przed zakupem wzbrania mnie własnie to, że są sypkie. ALe widziałam tyle pięknych kolorów!

    sto lat :) i gratuluję fajnej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za błysk <3 no rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego naj naj, u Ciebie wygląda super na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zupełnie inaczej wyglada na powiece niż się spodziewałam patrząc na pierwsze zdjęcie. ciekawe jakby wygladał na ciemnym cieniu, hmmm... Jestem zdecydowanie na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ciemnym wygląda jeszcze lepiej-intensywniej :)

      Usuń
  13. Cień prezentuje się interesująco:)

    Super, że paczucha przyszła w urodziny!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...