piątek, 19 sierpnia 2016

Peeling,pomadka i błyszczyk-pielęgnacja ust z Eveline :)

Witajcie Skarby :)
Piątek weekendu początek,jupi :D
Na moim blogu trwają prace remontowe więc niech Was nie zdziwi że coś po bokach znika lub się przemieszcza :D Mam nadzieję że nic nie popsuję :P
Dziś będzie o pielęgnacji ust :) Kojarzycie słynny peeling w pomadce Sylveco? Eveline też ma!
Nie obejdzie się więc bez porównań,zapraszam do czytania :)

Eveline obdarowało mnie ostatnio kilkoma nowościami,które chętnie testuję i mogę napisać Wam parę słów,sama też lubię tę firmę i sporo produktów jest na mojej półce:) Miłym zaskoczeniem była pomadka peelingująca Gentle Exfoliating Lip Scrub,od razu się ucieszyłam-pokochałam wszak podobną z Sylveco :)
 Czym nas zachęcają na opakowaniu?
 Pomadka ma nam ujednolicić powierzchnię ust,nawilżyć,sprawić że kontur ust będzie wyraźniejszy :)
Nakładamy okrężnymi ruchami przez kilka sekund i usuwamy nadmiar produktu (ja ścieram chusteczką lub wilgotnym wacikiem) potem nakładamy olejek/balsam :) Sztyft ma jaśniutki różowy kolor,zapach chemiczno-malinowy,bardzo delikatny :)
 Drobinki są mniejsze niż w pomadce Sylveco,łagodniej też drapią,nie zalecam jak u poprzednika zlizywania bo smak jest niejadalny :D
 Tak wygląda po chwili masowania :)
 Pomadka mimo że trochę inna od słynnej Sylveco,nie jest zła-polubiłyśmy się,używam 3 razy w tygodniu,nawet mi się już kończy :) Fajnie przygotowywuje usta pod szminkę,maziam się również na noc przed użyciem pomadki ochronnej :)
Skład:
 Drugi pielęgnacyjny produkt do ust to Lip Elixir Precious Oils Vanilla :)
Olejek ma nam zmiękczyć,zregenerować,powiększyć,wygładzić,ujędrnić usta,ma nas ochronić też przed słońcem,wiatrem i mrozem,posiada  lekki filtr spf 10 :)
 Ma wygodny aplikator,płaski,taki jak w niektórych błyszczykach.Bardzo dobrze się nakłada,jest średnio gęsty,ale ani nie spływa,ani nie klei się.Idealna olejkowa konsystencja :)
 A zapach? Nieziemski :) Cudna,słodka,prawdziwa wanilia,bardzo apetyczna,ale smaku niestety nie posada :D  Jest też wersja żurawinowa :) Na ustach wygląda tak jak poniżej-daje wilgotny blask :)
 Skład:
I ostatni produkt 'ustowy' :) Od balsamów do ust w sztyfcie jestem uzależniona (klik),nie wyobrażam sobie zasnąć bez posmarowanych ust,od razu je oblizuję i gryzę :D Eveline SOS Argan Oil to balsam odżywczo-regenerujący.
 Przynosi natychmiastową ulgę spierzchniętym ustom,zmiękcza skórę,zawiera spf 10.
 Bardzo wygodna forma sztyftu,piękny słodko-pikantny zapach (również bezsmakowy jak poprzednicy),konsystencja półprzejrzysta,jak zbita wazelinka :)
 Dobrze się rozprowadza,nie topi się,nie rozpaćkuje przy dłuższym używaniu :) Daje delikatny film na ustach,doskonale je nawilża :)
Skład:
Podsumowując-wszystkie te produkty mnie zadowoliły :) Używam regularnie,peeling jest w łazience,błyszczyk waniliowy noszę ze sobą w torebce,a sztyft arganowy na stoliku nocnym :)
Muszę przyznać że marka Eveline dobrze dba o nasze usta,polecam! :)

A już jutro wieczorem zapraszam na kolejne usta z Eveline-tym razem  w kolorze :) Mat i błysk do wyboru :D

16 komentarzy:

  1. najbardziej zadowolona byłabym pewnie z balsamu sos, jako peelingu do ust używam szczoteczki elektrycznej i wazeliny

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling i olejek z chęcia bym przygarneła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też dostałam olejek i pomadkę. Tydzień temu przyszła paczka do mnie, więc to zbyt mało czasu by ocenic produkty. olejek używałam, jest świetny, ale.. musze poużywać dłużej, aby recenzja była rzetelna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadka S.O.S jest najlepsza :) Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten peeling muszę wypróbować !

    OdpowiedzUsuń
  6. Balsam do ust przydałby mi się no okres jesienno-zimowy na moje spierzchnięte usta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dużo tych kosmetyków ostatnio na blogach ;) a opinie diametralnie różne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze no, nie spotkałam sie jeszcze z takim peelingiem w pomadce ;) a moze źle patrze w sklepach, hehe ;) wyprobowalabym! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam peeling d ust z Sylveco, polecam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z zaciekawieniem przetestowałabym wszystkie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...