czwartek, 4 kwietnia 2019

Flawless Ultramatte nowy super matujący podkład od Avon :)

Cześć Skarby :)
Planowałam ten wpis jakieś 2 tygodnie temu, ale zabrakło w zamówieniu jednej próbki, a nie lubię pokazywać niepełnej palety kolorów ) Na szczęście zagubiona próbka już jest i z radością przedstawię Wam i opiszę najnowszy podkład Avonu Flawless Ultramatte :)

Ultramatte to podkład super matujący,czyli głównie dla tłustej,mieszanej cery :) Ma dopasowywać się do karnacji, matowić,utrzymywać się wiele godzin :) Jak się sprawdził? Jakie są odcienie?
Avon fajnie podzielił odcienie na "ciepłotę" skóry, dzięki czemu ta z nas,która oczywiście wie jaką ma karnację, może dobrać coś dla siebie :) Są 3 kategorie, chłodna, neutralna oraz ciepła :) Nie wiesz jaki masz odcień skóry? Popatrz na swój nadgarstek na żyły-jeśli są niebieskie/fioletowe,masz chłodną skórę,jeśli idą w stronę zieloną-ciepłą :) Jeśli nadal masz wątpliwości,najlepiej wybrać odcień neutralny :)
Tak wyglądają odcienie podkładu Ultramatte na mojej bladej skórze-kolejność taka jak na opisanych swatchach w katalogu :)
 I tutaj dokładniej :)
Light Ivory i Ivory dla chłodnego typu skóry (one nie są w różowej tonacji,a takiej troszkę łososiowej)
Light Beige,Natural Beige, Medium Beige i Soft Honey dla neutralnej skóry (tutaj dwa pierwsze są beżowe,a te ciemniejsze to takie beżo-róże bym określiła)
Nude, Sun Beige dla ciepłej skóry (ciepłe,w stronę karmelków)
 Podkład ma bardzo lekką,przyjemną konsystencję,przypominającą gęste mleczko. Super rozprowadza się na skórze,nie zastyga w czasie rozsmarowania. Ja jestem ciepłym bladziochem i dla mnie idealny jest odcień Nude, natomiast na letnią porę jak złapię troszkę słońca, kupiłam Natural Beige.
 Podkład faktycznie super matuje (mam cerę mieszaną), po ok.10 minutach mamy piękną,gładką i matową skórę, nie wyglądającą sztucznie ani płasko. Krycie jest średnie, ale można lekko dołożyć podkładu jeśli chcemy coś przykryć. Byłoby idealnie gdyby nie jedna wada - podkład oksyduje (ciemnieje) na skórze...Więc jeśli planujecie zakup (a mimo wszystko warto!) to obejrzyjcie dokładnie odcienie i jeśli wahacie się między dwoma,weźcie ten jaśniejszy :) Nie jest to jakieś mocne ciemnienie,takie o jeden, może nawet pół tonu, ale weźcie to pod uwagę :)
 Powyżej widzicie swatche i tak: na zdjęciu od góry - zdjęcie w cieniu, potem do słońca oraz na dole po pół godzinie gdy wysechł i się zmatowił :)
Ja ten podkład zdecydowanie polecam. Szczerze to od wielu lat żaden podkład z Avonu mnie nie zadowolił, dawno temu miałam jeden ulubiony w szklanym słoiczku, ale odkąd go wycofali, żaden nie przypadł mi do gustu,dopiero ten :) Za cenę 19,99 i pojemność 30 ml warto zaryzykować tylko pamiętajcie,ja sugeruję o jeden odcień jaśniejszy  :)

16 komentarzy:

  1. Myślę, że Light Ivory byłby dla mnie najodpowiedniejszy 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dziś ma do mnie dość paczuszka z tym podkładem :) Zamówiłam najjaśniejszy, zresztą zawsze je biorę i niekiedy okazują się być nawet za ciemne :D
    Po zdjęciach widzę, że może mi podpasować do karnacji :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno musiałabym mieć jakiś bardzo jasny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że podkład jest tak tani, mnie pasowałby najjaśniejszy odcień

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie i szczerze powiem że, chyba light Ivory by mi pasował najbardziej 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś podkład z Avonu i się nie polubiliśmy, ale może dam im jeszcze szansę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie ze Avon wypuszcza nowosci, niestety podkladom tej marki mowie stanowcze nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wole jednak krycie, na macie zależy mi mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe... Z chęcią bym wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam sobie odcień lingt ivory i używając po raz pierwszy załamałam się, że taki jasny... Ale po chwili dopasował się ładnie do mojej karnacji i wyglądał super, bardzo naturalnie. A teraz najlepsze - robiłam mu zdjęcia i gdzieś go schowałam po i nie mogę znaleźć!! Jestem jak wiewiórka i ukrywam zapasy na zimę! Zdecydowanie muszę przejrzeć zakamarki, bo to naprawdę fajny podkład ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że odcień Light Ivory pasowałby mi :) Muszę zamówić przy okazję próbkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że znalazłam u Ciebie przegląd wszystkich kolorów. Teraz wiem przyznajmniej w którą stronę zerkać jeśli chodzi o kolor tego podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam w odcieniu Ivory i jest moim idealem.

    OdpowiedzUsuń
  14. W tej kolorystyce nie znajdę nic dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No ten Light Ivory to niezbyt odpowiada zdjęciom katalogowym :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...