poniedziałek, 25 maja 2020

Avon Collections nowa wiosenna seria zapachów :)

Cześć :)
Tak jak obiecałam,  dziś napiszę Wam kilka słów o każdym zapachu z nowej serii Collections od Avon :)  Zapachy inspirowane kwiatami więc naprawdę będzie wiosennie :) Zdradzę że wszystkie mi się podobają, ale jeden najbardziej :) Chodźcie poczytać o każdym z nich :)
Seria Collections to wody toaletowe o pojemności 50 ml i fajnej cenie 39,99 zł.Powiem Wam że z trwałością jak na wody toaletowe jest dobrze! Mój ulubiony zapach czułam na sobie 5 godzin! Proste klasyczne buteleczki z podklejoną od tyłu kwiatową grafiką wyglądają bardzo sympatycznie,podobnie jak piękne pudełka :)

Avon Collections Violeta
 Opis prezentowany przez Avon:
 Dla mnie Violeta to mocny, skoncentrowany zapach fiołków :) Intensywny, charakterystyczny, jednocześnie ciepły, otulający i pudrowy. Bardzo miło się kojarzy, jest jakby znajomy (nie wiem czy w Avonie nie był podobny kiedyś, seria Collection-czyli podobnie, Passionate Purple) ale z drugiej strony nie oklepany :) Ma coś w sobie interesującego, fajnie się ciągnie za osobą która go używa :)

Avon Collections Lila
 Opis Avonu:
Odurzające, mocne, bardzo dużo ciepłej pudrowej lilii :) Takie wejście do kwiaciarni,gdzie jest mnóstwo białych kwiatów, aż mam wrażenie że mam żółty nos od 'pałeczek"wewnątrz lilii :D Piękny, ale może dusić, więc trzeba uważać na aplikację, z umiarem :)

Avon Collections Roseta
 Opis Avonu:
 Prawie się obraziłam na Avon za to retro :D Na szczęście napisali że nowoczesny z klimatem retro, ja pozostaję przy tym pierwszym :D Nie pachnie mi babcinie, ja czuję czyste i wręcz gorzkie róże, nie wyczuwam o dziwo słodyczy wanilii  :) Dla mnie zapach jest chłodny, czuję tylko wilgotne kwiaty róż wraz z ich soczystymi liśćmi :) Piękny, wyjątkowy i mimo że ogólnie kocham słodkie,zmysłowe zapachy, ten mnie zauroczył nowoczesnością, chłodem porannej rosy w ogrodzie, dobrze mi się go nosi :) I jest bardzo trwały! 
Który zapach nosiłabyś na sobie?  :)

12 komentarzy:

  1. Myślę, że ta wersja z fiołkiem najbardziej przypadłaby mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym poznała wszystkie 3 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zapach fiołków :) muszę poznać te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam próbki wszystkich , musze w końcu porównać

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne flakoniki :) Nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię róze. ciekawe czy spodobała mi się ta z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jest opakowanie szklanej butelki. Moja młodsza siostra na pewno się spodoba.
    Pozdrowienia z Indonezji

    OdpowiedzUsuń
  8. Violeta i mnie najbardziej przypadła do gustu :) Roseta jest dla mnie nie do przejścia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zapachy, miałam okazje już przetestować wszystkie. Moim faworytem jest roseta :) Niestety opakowanie mi się strasznie nie podoba, takie infantyle te grafiki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych zapachów ale kiedyś lubiłam te z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam te perfumy :) ciekawe czy któryś polubię

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak już to chyba nabliżej mi do Violety, ale oczywiście musiałabym powąchać dla pewności :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...