niedziela, 16 sierpnia 2020

Avon przegląd katalogu 11/2020 :)

Dzień doberek :)
Ja się pakuję na krótki urlopowy wyjazd, a Was zapraszam serdecznie na przegląd katalogu Avon który jest już aktualny i promocje z niego będą trwać do 2 września :) Chodźcie zobaczyć co nowego :) Szykuję dla Was też nową Avonową serię na blogu, muszę tylko ogarnąć i niedługo dam znać :)

A w nowym katalogu dwa nowe zapachy - oba mam i są piękne, wakacyjne, lekkie :) Celebre Fresh to cytryna, aksamitka, piżmo i jest świeży, rześki, jak ogród o poranku :)
 Natomiast Incandessence Enjoy to cudowne słoneczne popołudnie, grzejące słoneczko, zapach słonecznika, soczystej mandarynki i ciepłego piżma :) Kocham zwłaszcza ten zapach i ten tydzień używałam go namiętnie dzień w dzień :)
 Trzeci zapach z nowości to kolejny flanker - tym razem Cherish Escape :) Urocza słodycz porzeczek, fiołka i piżma :) Jest owocowo, ciepło, przytulnie, to już taki otulacz na babie lato :)
 Seria Collections jest obecnie w świetnej cenie, opisywałam Wam te zapachy TU, ja najbardziej lubię Rosetę :)
 Zachęcam też do kupowania perfumetek - super do noszenia ze sobą, oraz balsamów do ciała - są idealnym dopełnieniem perfum a ich jakość dla mnie jest świetna, fajnie nawilżają, nie są za tłuste :)
Pielęgnacyjnie polecam olejek do twarzy Anew złoty :) To taki żel-olejek, nie jest tłusto na buzi, częściowo się wchłania, mam flaszeczkę jeszcze nie otwieraną, ale użyłam kilka próbek i się zakochałam :) 
 Lubiłam też serum Anew z wit.C, tyle że tutaj czułam lekkie klejenie, osobiście wolę złoty żel-olejek :)
 Chwalić będę kurację ampułkową z Protinolem - jeden z niewielu produktów jakie używałam po którym widzę różnicę na twarzy :) Spłyca te drobniejsze "świeże" zmarszczki, serio :) Lubię!
 Jeśli lubcie złoto-fioletową serię Planet Spa z oud, kupujcie bo będzie wycofany :( Ja kocham tę serię w okresie jesienno-zimowym, pachnie cudownie zmysłowo,otulająco, będzie trzeba chyba zrobić zapasik balsamu do ciała albo olejku :)
 Jeśli wolicie świeższe nuty, śródziemnomorska seria też jest w promocji, posiadam krem do ciała i olejek do twarzy :) Pachnie oliwkami, dla mnie jest to zapach ciut trawiasty, cudny :)
 Do pielęgnacji stóp nowością jest seria ananasowa, wśród niej maska do stóp w formie nasączonych skarpetek, krem-serum do stóp i scrub :)
 Pod prysznic w dobrej cenie są duże żele 500 ml. Ja preferuję te mniejsze (szybciej można spróbować nowego zapachu :D ) ale duże cenowo lepiej wychodzą :) Jednym z nowszych jest zapach Pure (dostępny również w formie płynu do kąpieli), jego właśnie wzięłam na wyjazd bo moim zdaniem jest taki unisex, lekki, świeży,wodno-bambusowy, facetom też się może podobać :)
 Natomiast apropo unisex, to taka właśnie nowość jest obecnie - Marine, polecana dla obojga płci :) Jest to zapach intensywniejszy, morski, mogłabym go używać aczkolwiek dla mnie jest bardziej męski :) Poza żelem pod prysznic w dwóch pojemnościach jest też z tej serii mydło w płynie do rąk :)
Dziś polecam lakiery do paznokci Pro Colour, mimo że wolę Gel Shine, to tej szybkoschnącej (no nie do końca :D ) serii też mam kilka kolorów, zapomniałam najnowszego beżowego dodać do zdjęcia :)
Włosowo zawsze chwaliłam szampony z Linii Advance Techniques, ja lubię dodający objętości ale o innych wersjach (np.do włosów farbowanych) też słyszałam dobre opinie :)
Oj... obiecałam recenzję Liiv! Muszę się wziąć w garść :D Linia Liiv to suplementy dla pięknej cery, dla dobrego samopoczucia, nowością w tym katalogu jest skoncentrowany płyn a'la herbata do rozmieszania z wodą :) Aloes, zielona herbata, imbir, moc witamin i minerałów, może być fajny :)
Sama posiadam witaminki na zdrowy sen, relaksujące i kończę saszetki do rozpuszczania w mleku :)
Dla dzieciaczków Avon ciągle m w ofercie kosmetyki Minionkowe bądź Frozen :)
A dla dużych dzieci...ups, dla facetów :D ja polecam wody Full Speed - nie dość że świetne buteleczki to każdy jeden z tej linii mi się podoba  :)
Moje chłopisko natomiast jest stałym klientem linii Care Men, bardzo lubi zwłaszcza balsamy po goleniu, przerobił wszystkie, używa też żelu 3w1 :)
Co polecam z outletu? Na pewno zapach Luck La Vie (słodziutki z nutką truskawki), błyszczyki z serii Show Glow-piękne! Podobnie jak rozświetlacz w sztyfcie, mam oba i lubię je stosować zwłaszcza na powieki :) Pokazywałam je TU jeśli ktoś chce podejrzeć :)
I jeszcze z rzeczy po 6,99 bardzo polecam szczególnie ten kremik w okrągłym pudełku na dole po lewej-to taki tłuścioch do łokci, pięt, moja Mama go uwielbiała, "teściówka" lubi i kilka innych osób je chwali-ja osobiście nie używałam ale zaczynam się zastanawiać :) Powiem Wam że wszystkie produkty z tej oferty są fajne, większość miałam :)
Niekosmetycznie Avon ma w ofercie między innymi nowe małe torebeczki :)
i sukienki - ta beżowa po lewej jest mega! Niebieska też ale ona mnie zabiła ceną :P (175 zł)
I na koniec znowu coś co obiecałam opisać w osobnym wpisie - pachnące rzeczy dla domu, świece, patyczki-czy warto? Poczekajcie jeszcze chwilę,zdradzę tylko że z jednej rzeczy jestem zadowolona, z drugiej nie :)
Coś się spodobało? Zamawiacie jeszcze w Avonie? :)

8 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę sobie coś zamówić z nowego katalogu, tylko jeszcze nie wiem co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak ja, tyle że ja mam za dużo rzeczy a postanowiłam się ograniczać do 5 sztuk :D

      Usuń
  2. Kurację ampułkową z Protinolem bardzo lubię. świetnie nawilża skórę.
    Skarpetki z tej nowej serii dzis u mnie na blogu. Sa fajne. Już kupuję kolejne opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zamawiam w Avon ale jakbym miała to Incandessence Enjoy mmm

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa tego nowego zapachu Cherish Escape. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te sukienki są dość drogie ale trzeba przyznać, że piękne, mam sentyment do zapachu celebre

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie Cherish Escape mega rozczarował.. Kocham klasyczne Cherish, tutaj coś mi nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...