niedziela, 1 listopada 2020

Spowiedź zakupowa - październik 2020 :)

 Ciao :)
Omal mi łóżka nie zabrakło na wspólne zdjęcie zakupów i prezentów października :D W zasadzie to zabrakło, bo dwie największe rzeczy nie dało się dołączyć do zdjęcia :) Zakupów jest więcej ale cudowne prezenty też, macie ochotę zobaczyć? Chodźcie więc! :)

Zaczynamy od zakupów, prezenty będą na końcu :)

DM Austria

Pierwsze zakupy w tym miesiącu były 3 października w austriackim DM :) Dwa tygodnie wcześniej też byłam, wtedy zakupy były większe :D Paletkę cieni Catrice pokazywałam Wam już TU, reszta rzeczy czeka na używanie :)

Avon

Zwykle na stories pokazuję Wam zawartość moich zamówień, w tym miesiącu....zapomniałam :D Z nowego katalogu złożyłam zamówienie w piątek,więc w tygodniu nie zapomnę i Wam pokażę :) A październikowe to kolczyki, ulubiony holograficzny błyszczyk, perfumetka Lucky Me (już połowę zużyłam), rozgrzewający peeling do twarzy (recenzja TU) oraz antyperspirant :)

Carrefour, Biedronka

Tutaj takie skromne, pojedyncze zakupy :) W Carrefourze peeling co ciała Farmona, spray Taft, płyn intymny Biały Jeleń i w Biedronce zielony eyeliner Bell :)

Allegro
Dopełniłam swój kalendarz adwentowy, już mam 31 próbek zapachów, więc jestem gotowa na grudzień :D

Prasa
Rzadko kupuję gazety z kosmetycznymi dodatkami, tym razem przechodząc obok kiosku zobaczyłam kilka ciekawych wydań, więc wzięłam Elle z nudziakową szminką od AA, oraz Galę z maską w płacie+serum.

Pepco
Nie wiem czy będzie na tyle mroźna zima żeby założyć ten gruby, duży, mięsisty szalik, ale widząc błękit, nie mogłam przejść obojętnie :D

Allegro

Torebkę i szal kupiłam trochę przedwcześnie, bo miały być na wesele chrześnicy, ale te przez pandemię zostało odwołane...Torebkę będę nosić na inne okazje a szal się przyda jako elegancka apaszka :)

Vinted

Och jak mnie ten sweterek zachwycił! Niedawno założyłam konto na Vinted, jeszcze nic nie sprzedałam (zachęcam do obserwacji i zakupów :D TU) ale kupiłam cudny retro sweterek z Zary :) 

iFriko

Powyższa sukienka zachwyciła mnie tylko na modelce, jak wyglądam ja...no cóż...widać :D Ogromny worek, a ciągle sobie powtarzam - nigdy nie kupuj rzeczy 'one size' bo zawsze są za duże!  Poszła do zwrotu, otrzymałam już pieniążki :)

Allegro

Za zwrócone pieniążki kupiłam powyższą sukienkę ale też nie jest do końca fajna - również za duża, dół materiału jest kiepski (śliski i sztywny) ale tutaj pokuszę się na przeróbkę, bo wzór dołu mi się podoba :) 

Zooplus

Kto mnie śledzi na insta wie, że mam w planach kotka, już w 99% mam kupioną wyprawkę :) W październiku kupiłam budkę do spania, matę pod kuwetę, wstępnie zaczęłam kupować też próbne jedzonko :) 
Kupiłam też mały drapak, jak kocio podrośnie, kupię większy (za pół roku) :) Na allegro kupiłam  transporter, już czeka złożony :)

Lidl

Przez kicia będzie małe przemeblowanie, wywalę dużą zniszczoną 20-letnią ławę i postawię mały fajny przenośny stoliczek :) Kupiłam go w Lidlu, czeka jeszcze na złożenie, a to już na dniach :)
Pora na prezenty :)

Meet Beauty / Blogmedia

Po wspaniałej konferencji on-line którą zorganizowała agencja Blogmedia, otrzymałyśmy upominki od sponsorów :) Uzdrovisco to coś co najbardziej mnie cieszy, wspaniała firma :) Biovax już wypróbowałam, a witaminki Terranova...wywaliłam kilka dni temu,bo termin ważności minął, nie zdążyłam zjeść nawet pół opakowania, tutaj był wielki niewypał od sponsora :(

GoldDerma

Ogromną niespodziankę sprawił mi sklep internetowy GoldDerma.pl :) Miał być jeden kosmetyk a tu dostałam aż 5 plus dużo próbek rewelacyjnych kremów :) Wszystko zaczęłam już testować bo chcę w listopadzie Wam coś o nich napisać :)

Avon

Avon lubi zaskakiwać prezentami, nie daje znać tylko przychodzi kurier i niespodzianki są :D Tym razem odwiedzono mnie dwa razy i otrzymałam zapach Far Away Rebel Diva oraz wzbogacone protinolem dwa nowe kremy Anew :)

Dorotka Coś dla duszy i dla Ciała 

Od przyjaciółki otrzymałam paczuszkę z wieloma prezentami, ale na zdjęciu załapały się tylko trzy bo resztę zużyłam :D Były odlewki, próbki, fajnie się tak z przyjaciółmi wymieniać kosmetykami, dziękuję Doti :)

Daria BohoStyle_pl :)

Daria mieszka koło Dorotki i ona też rozpieściła mnie swoimi dziełami :D Popatrzcie jakie cudeńka, Ona to robi sama! Na insta można coś u Niej kupić, zdolna bestyja <3

Dominika Kosmetyczne Szaleństwo
I trzecia blogerka z którą wymieniłyśmy się próbkami, odlewkami zapachów :) Przez Nią zakochałam się w Dolce Vita Diora, wrrr :D i Pomegranate Arden :D 
A z prawej na zdjęciu są 4 buteleczki odpowiedników od Apar, te sobie sama kupiłam i jakoś się przyczepiły do fotki :D Wzięłam dwa zapachy Diora (mini Hypnotic Poison i większy Dolce Vita) oraz dwa Lancome (mini La Vie Est Belle i większy Hypnose). Oba Lancome są fajne,natomiast Diory zupełnie nie podobne do oryginałów... :(

I jak? Dużo tego nazbierałam czy miewacie więcej? :D


9 komentarzy:

  1. No dużo tego! Wpadły mi w oko zakupy z dm of kors i szal - uwielbiam takie duże! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Kneip kiedyś miałem lawendowe peręłki do kąpieli piękny zapach miały

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać Twojego Adwentowego Kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow piekne zakupy, sweterek mnie zauroczyl takze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo świetnych nowości, miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, dużo nazbierałaś. ;) Nie mogę się doczekać kalendarza adwentowego, ciekawe są kremy z retinolem Avonu (też biorę się za retinol niedługo) i ładnie Ci w błękitnym. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapachowego kalendarza zazdroszczę, ale o tym już pisałam :D Coś czuję, że kupowanie nowych mebli przed przyjęciem kotka może nie być dobrym pomysłem ;))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...