środa, 30 grudnia 2020

Przegląd katalogu Avon - styczeń 2021 :)

 Cześć :)
Nowy rok lada moment, niesamowite jak ten pandemiczny czas przeleciał, co nam przyniesie rok 2021? Tego nie wiem, ale wiem co przyniesie z nowym rokiem katalog Avon :) Teraz jak wiecie, katalogi będą pojawiać się raz w miesiącu (a nie 17 w roku jak do tej pory), będę się starać tuż przed rozpoczęciem pokazywać Wam ofertę :) Tak więc w styczniu takie oto mamy promocje i nowości :)

Jak zawsze zaczynam od nowego zapachu  :) Tym razem jest to nowa odsłona Far Away Royale. Piękna bordowa butelka kryje "królewski" zapach jaśminu, bergamotki, kolendry, wanilii. W moim odczuciu jest dziwny, nie w  moim typie (chyba przeszkadza mi kolendra), troszkę retro, osobiście to już wolę klasyka :)
Powróciły też dwie wody z linii Dress, Red i Gold, bo Black jest od lat bez zmian :)
Ja porą zimową lubię zapach Attraction Sensation, jest bardzo trwały, zmysłowy, słodki :)
Jeśli nie znacie szminek Matte Legend, musicie poznać! Mocna pigmentacja, mat, piękne kolory - polecam! 3 top odcienie mają niższą cenę, pozostałe 19,99 :) Wszystkie odcienie pokazywałam TU :)
Dla młodzieży i nie tylko, kolorowe kredki do ust zmieniające kolor :) Podejrzewam że nie będą zbyt nawilżające, ale tak naprawdę nie próbowałam :)
Supertrwałe szminki Power Stay są lubiane, jeśli chcecie sobie przypomnieć kolorki przed kupnem, pokazywałam TU :)
Mój ulubiony tusz do rzęs w Avonie to tusz Geniusz 5 in One Lash :) Obecnie pojawił się w 3 nowych kolorach - zieleń, niebieski i bordo.
Emerald już mam, daje na rzęsach głęboki butelkowy kolor, który widoczny jest głównie do słońca/sztucznego światła :) Mnie się podoba bo nie jest kiczowaty, ładnie pogłębia spojrzenie, mam ochotę jeszcze na dwa pozostałe kolorki :)

Kolejną nowością na którą się skusiłam to metaliczny eyeliner, ale tym razem wzięłam klasyczną czerń Midnight Black :)
Zastyga fajnie na mat, ale ma srebrzyste drobinki :)
W Avonie z cieniami do powiek bywa różnie, ceny są bardzo zróżnicowane i te najdroższe palety niekoniecznie są najlepsze 😊Ze starej poniższej serii mam jedną i porównała bym ją jakością do pewnej drogiej z zeszłego roku która kosztowała ponad stówę...😊
Jeśli chodzi o podkłady, polecam Power Stay, jeśli lubicie dosyć dobre krycie 😊Kolorki? TU 😊
Inne podkłady są obecnie tańsze, z nich lubię matujący Flawless, natomiast Urban nie sprawdził się na mojej skórze, bardzo się świeciłam, krycie mocno średnie, nie dla mnie po prostu 😊
Pazurkowo 3 top odcienie żelowej serii są po 8.99, pozostałe kolory 10.99 😊
Tutaj zaledwie część moich zdobyczy 😁
Poniżej jeden z nowych odcieni Let it Glo :)
Pielęgnacja z protinolem to ostatnie odkrycie Avonu, do ampułek i kremów doszła do kompletu maska w płacie, lada dzień ją wypróbuję 😊
Natomiast serię z wit.C lubi wiele osób, ja pokochałam rozgrzewający peeling  do twarzy, właśnie mi się skończył 🙄 
W serii Planet Spa od lat najbardziej lubię wersję oliwkową 😊 Krem do ciała to moje nie wiem które już opakowanie, lubię jak zielone kapsułki pękają na skórze przy rozprowadzaniu 😁 Skusiłam się też na oliwkowe serum-olejek do twarzy, czeka na swoją kolej 😊
Apropo serum-olejków, w Avonie jest ich kilka, ja kocham Distillery, ale testowałam też pierwsze witaminowe, było bardzo fajne 😊 Bardzo ciekawi mnie to konopne też 🙂
Żeby nie było, o panach też pamiętam 😁 Avon ma dla facetów sporą ofertę, dziś polecam za 20 zł zestaw 3 kosmetyków 🖤
Żele pod prysznic mają ofertę im więcej tym taniej, ja żelowy zapas już mam spokojnie do lata 😁
Linia Care na bardzo przyjemnie pachnącą serię z orzechem makadamia, jest krem do rąk, balsam do ciała, krem uniwersalny i mydło w płynie, na to ostatnie zamierzam się skusić 🙂
W outlecie polecam błyszczyki holograficzne Show Glow,bardzo lubię i mam zapas 🙂I jeśli lubicie zmysłowe oleiste perfumy z różą i oud, polecam Premiere Luxe Oud, bardzo trwałe, cieliste, idealne na zimę 🙂
Wyprzedaże też często mają fajne ceny, warto coś upolować 🙂 Moje klientki (i mama bardzo lubia w okragłym pudełku krem do dłoni i stóp z Planet Spa, tłuściutki i ponoć mega odżywczy :)
I niekosmetycznie 🙂Gadżeciary lubiące drobiazgi że znakiem zodiaku ucieszy naszyjnik że znakiem i dopasowanym małym kamyczkiem 🙂
A kociary ucieszy biżu z kotkiem 😁 Mnie o dziwo spodobały się perełki, są w takiej nowoczesnej formie, bo mnie ogólnie perły kojarzą się starodawnie 😁Ale kolczyki perełki mam 😊
Wymiana portfela na nowy u mnie wskazana, podoba mi się i czerwony, i niebieski, prawdopodobnie któryś kupię, choć taki mały czarny niżej też mi się podoba...🤔
W tym katalogu podobają mi się też zegarki, ja mam taki pół elegancki gust i styl, więc silikonowe ale nie sportowe mi się podobają 😊 Srebrny po lewej i błękit po prawej, super! 
I to by było na tyle 🙂 Promocji i ofert w katalogu jest oczywiście dużo więcej, nie sposób wszystko pokazać 😊Kosmetyki do włosów, dla dzieci  odzież, dużo wszystkiego 🙂Jakoś lubię Avon, od lat zamawiam, używam, mam swoich ulubieńców ale zwykle też czekam na nowości 😊 
Lubicie Avon? Coś Wam wpadło w oko? 🙂


5 komentarzy:

  1. Z chęcią przetestowałabym jakąś pielęgnację z Avon. Miałam różne kosmetyki tej marki, ale jakoś nigdy nie sięgnęłam po żaden kosmetyk pielęgnacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dawno nic nie zamawiałam z Avonu :o

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie w tym katalogu jakoś nic mnie nie "kupiło", w lutowym zresztą też nie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na TWoją opinie o tej srebrnej masce z Protinolem :)
    ja już swoją użyłam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...