środa, 16 września 2015

Dwa lakiery od Eveline oraz konferencja dla blogerek :)

Cześć :)
Dziś pazurkowo i spotkaniowo :) Najpierw jednak o pazurkach :)
Dzisiaj dwa lakiery do paznokci Eveline Minimax :)


Eveline MiniMax to jedne z moich najulubieńszych lakierów,mam kilka kolorów :) Niedawno dołączyły kolejne dwa,obejrzyjcie najpierw piękną malinową czerwień nr 521 :)
 Dwie warstwy wystarczą do świetnego krycia,wykończenie wilgotne,żelowe,uwielbiam takie :)
 Ten kolor pasuje do wielu ciuchów,jest jednym z moich najczęściej używanych odcieni :)
 Drugi kolor który wybrałam to neonowy róż 078.
 Zdjęcie niestety nie oddało dobrze koloru-owszem jest dosyć jasny-taki średnio jasny,ale dużo intensywniejszy,żywszy.
 Ten lakier potrzebuje 3 warstw-pierwsza jakoś się tak wchłonęła w paznokcie jak odżywka :D więc tutaj musimy 3 razy malować,ale efekt i trwałość są super :) Ten odcień idealnie wygląda z letnią opalenizną :)
Lakier malinowy zaliczyłabym do ciepłej gamy,różowy do chłodnej. Oba dobrze się trzymają (na bazie),nie odpryskują,mają piękne kolory i fajny szeroki pędzelek do malowania,jak to mają wszystkie MiniMaxy :) Bardzo lubię tę serię i każdy kolejny odcień uważam za godny polecenia :)
Podobają Wam się? który ładniejszy? :)

Na koniec  pochwalę się-dostałam się na Meet Beauty-konferencję dla blogerek :) wybrano 250 osób i jestem jedną ze szczęśliwczyń :) Wiem że jadą też moje kochane Dorotxy oraz Kamila :)
Ktoś jeszcze? Mam nadzieję że się z Wami spotkam :) 


16 komentarzy:

  1. bardzo mi się spodobał ten drugi kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się malinka :)) Udanej zabawy Ci życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym :D, dodam, że piękne paznokcie :).

      Usuń
  3. Czerwień jest śliczna :))) Do zobaczenia, w końcu jest okazja :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten różowy prześliczny, ale nie jestem pewna czy miałabym cierpliwość by nakładać na paznokcie 3 warstwy :)
    Zazdroszczę spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te lakiery :) Róż wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też będę na spotkaniu :) Drugi kolor - różowy - bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanej konferencji!
    A kolory lakierów piękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie długie, zadbane i odżywione, marzenie niejednej kobiety...

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba kolorki śliczne ale do mnie bardziej przemawia 521. Udanej konferencji i czekam na relacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. oba pięknie wyglądają na paznokciach, miałam tylko serię miniMAX

    OdpowiedzUsuń
  11. oba śliczne, choć czerwień do mnie bardziej przemówiła.
    Gratuluję konferencji

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...