sobota, 10 listopada 2018

Cremobaza 50% krem silnie złuszczający z mocznikiem

Hej hej :)
Długi weekend rozpoczęty? Ja niestety dziś byłam w pracy,więc odpoczynek mam tradycyjny,tylko dwudniowy :) Dobre i to :D Dziś pogawędzimy o produkcie od firmy Farmapol,coś nowego,krem idealny nie tylko na zimę Cremobaza 50% :)
Prawie 3 lata temu (jejku,jak ten czas leci!) opowiadałam Wam o Cremobazie 10% (klik),który zimą sprawdzał się doskonale na dłoniach,buzi,dziś mamy 50% ,mocznika oczywiście,bo nie napisałam :D Jednak dzisiejszego bohatera nie będziemy używać do buzi,ale do najtwardszych części naszego ciała,do pięt,łokci,kolan :)
 Mocznik to jeden z najlepszych nawilżaczy w kosmetyce-pochłania i zatrzymuje wodę w organizmie,w najgłębszych warstwach skóry. Dlaczego więc na kremie pisze że działa złuszczająco? Bo wysokie stężenie mocznika działa własnie tak,złuszcza,rozpuszcza martwy naskórek :) Jeśli szukacie nawilżenia,kupujcie produkty do 20% mocznika,większy procent powoduje złuszczanie :)
 Cremobaza 50% to lekki,delikatny biały krem bez zapachu. Wcieramy go w pięty,łokcie,kolana,odciski i co ważne-stosujemy tylko 14 dni,potem musi być przerwa. Tyle właśnie stosowałam,wsmarowywałam cierpliwie w pięty co wieczór a resztki z dłoni nie chciało mi się myć więc wcierałam w kolana :D Jak wrażenia?
 Pięty przed stosowaniem miałam lekko suche-specjalnie nie ścierałam ich pumeksem żeby sprawdzić działanie kremu :) Stan pięt poprawił się znacznie! Nie wiedziałam jak to złuszczanie będzie wyglądać,czy płaty skóry będą schodzić,ale u mnie nic takiego nie było. Po prostu suchości zniknęły i pięty są gładkie i miłe w dotyku. Mimo iż nic się nie dzieje,przerwałam tak jak zalecano stosowanie po 14 dniach,a że zostało jeszcze pół tubki,za jakiś czas zrobię kurację ponownie :)
Na mnie krem zadziałał i kupię ponownie jak się skończy :) 30 g kremu to koszt 9-11 zł,widziałam go wczoraj nawet w Carrefourze więc dostępny jest nie tylko w aptekach :) Jak go gdzieś zobaczycie,polecam zakup,bardzo przydatny krem :)

12 komentarzy:

  1. Muszę po niego sięgnąć, chociaż nie wiem czy da efekt jak po skarpetkach zluszczahacych do których juz sie przyzwyczailam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go widziałam w Carrefourze. Fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś go już gdzieś widziałam. Ale na pewno kupię i wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam tą kremobazę, sprawdza się rewelacyjnie na pięty ale także na dłonie, używam go wieczorem

    OdpowiedzUsuń
  5. O musze go zakupic, ostatnio szukalam tego kremu i zapomnialam nazwy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. O, to jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To faktycznie fajny produkt i to w dobrej cenie, będę o nim pamiętać

    OdpowiedzUsuń
  8. Skarpetki złuszczające są dla mnie zbyt silne, więc chętnie spróbuje sobie taki krem! Zwłaszcza, ze pani podolog mi polecała poużywać coś do pięt z mocznikiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A to na pewno kupię skoro złuszcza pięty. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że pomoglo na piety :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę go koniecznie wypróbować na pięty! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam również ten krem dla osób które mają łuszczycę

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...