sobota, 3 listopada 2018

Krem z olejem konopnym do cery tłustej i mieszanej :)

Cześć Myszki :)
Niektórzy uważają że stosować krem 2-4 tygodnie to za mało by powiedzieć coś o jego działaniu. Ja uważam inaczej,ponieważ nigdy nie spotkałam kremu który nawet po pół roku stosowania zlikwidowałby moje zmarszczki czy rozszerzone pory. Więc obecnie zależy mi przede wszystkim aby krem na dzień nawilżał i matowił,a ten na noc porządnie odżywiał. Jeśli spełniają te warunki,uważam że kremy są spoko :) Ciężko mi natomiast dogodzić jeśli chodzi o kremy na dzień bo po większości mocno się świecę. A czy dał radę krem z olejem konopnym od Efektimy który używam od 3 tygodni? Zapraszam :)
Kilka miesięcy temu stosowałam olejek do ciała i włosów z tej serii (klik) i bardzo sobie chwaliłam,skończył mi się całkiem niedawno :) A dzisiejszym bohaterem jest krem z olejem konopnym cera mieszana i tłusta Efektima :) Pamiętajmy że olej z konopii zawarty w kremie to nie marihuana (niestety,haha :D),z tego co wyszperałam w internetach,cannabis sativa seed oil  to olej z konopii siewnej,nie indyjskiej :)
 Zastanawiałam się czy wybrać krem co cery tłustej i mieszanej,bo jest jeszcze wersja (dla mnie) dojrzałej 40+,poza nimi jeszcze jest krem do cery suchej oraz do nocna reparacja :) Zdecydowałam jednak na ten do tłustej,bo potrzebuję matującego kremu na dzień pod podkład,choć przekonana w 100% nie byłam czy to dobry pomysł skoro jest w nim olej :)
 Na szczęście jestem zadowolona :) Krem ma bardzo lekką,półżelową konsystencję,a poza wspomnianym olejem konopnym,zawiera masło shea i pore reductyl-jest to składnik z huby (grzyba) który zmniejsza wydzielanie sebum,zwęża pory,matuje. Krem przeznaczony jest na dzień i na noc,ja stosowałam głównie na dzień,pod makijaż. Krem szybko się wchłania,pozostawiając gładką i nawilżoną buzię. Nie powoduje szybkiego przetłuszczania się skóry gdy nałożę na nią podkład - super! Na tym mi najbardziej zależy w kremach na dzień :) Fajnie nawilża,nie napina skóry,nie wysusza. Na noc nakładałam tylko czasami,ale grubszą warstwę,również sprawił się bardzo dobrze :) Na chwilę obecną to mój ulubiony krem pod podkład,a dodatkową zaletą jest piękny zapach-kto miał olejek konopny ten wie jak pachnie :)  Kto nie miał- to zapach zielno-perfumeryjny,świeży i elegancki jednocześnie,bardzo lubię :)
 Poniżej skład kremu, a ja jeszcze zainteresowałam się wersją "nocna reparacja" bo poza olejem konopnym zawiera składniki które moja stara mordka potrzebuje-kolagen,elastynę i kwas hialuronowy :D
Kremy kosztują w okolicach 20 zł,natomiast obecnie widzę go w Rossmanie za 15,99 więc cena naprawdę świetna! Polecam!

17 komentarzy:

  1. Niestety ta wersja nie dla mnie, bo ja mam raczej suchą cerę
    ale generalnie bardzo ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo fajnych składników, zwłaszcza przy tej cenie. Nie miałam okazji poznać tego kremu i serii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go mam i polubiliśmy się ;) chociaż ja potrzebuję dłuższego czasu na przetestowanie, bo czasami krem dopiero po ok 6 tygodniach zaczyna zapychać tzn. widać tego efekty. Więc nigdy nie piszę recenzji tak szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeśli coś zapycha,to prawie od razu,zwykle po tygodniu :)

      Usuń
  4. W takiej cenie można wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem 3 tygodnie to jak najbardziej optymalny wynik. Nie ma co wymagać cudów od kremów - dokładnie zależy mi na tym samym, co i Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy, będę miała na niego oko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo wersji kremów jest w tej linii, najważniejsze, że jesteś zadowolona, na jeśli mam wybór zawsze wybieram te przeciwstarzeniowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście , akurat kwas hialuronowy czy kolagen sasuper dla skorki :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, chętnie się z nim poznam bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również mam go okazję testować i się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że się sprawdził, pomyślę o nim po nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mialam kiedys krem do rak z olejem konopnym i wiem ze moja skora bardzo go lubi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mam dla cery 40+ i jestem z niego bardzo zadowolona i ten zapach!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...